Ryhmäliikunta

Ilmoittauduthan ryhmäliikuntatunneille viimeistään tuntia ennen tapahtuman alkua!

Bodymix on monipuolinen ja hauska rasvanpolttotunti, joka varmasti saa hien pintaan! Tämä kuntotreeni yhdistää sekä aerobista liikuntaa että lihasta kasvattavaa voimatreeniä . Tunti sisältää 12 kappaletta, osa vauhdikkaita ja osa sykettä laskevia. Välineenä käytetään syep lautaa ja lihaskunto-osioissa painoja.

Booty+ABS on tehokas lihaskuntotreeni joka painottuu ala- ja keskivartaloon. Harjoitus timmiyttää reidet ja pakarat sekä muokkaa tehokkaasti kerkivartaloa. Tunnilla treenataan sekä omalla kehonpainolla että välineillä, kuten steppilaudalla ja tangolla. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat vahvistaa erityisesti alakroppaa ja keskivartaloa sekä kaipaavat suoraviivaista, mutta tehokasta treeniä.

Piloxing Knockout on räjähtävän energinen harjoitus, joka yhdistää PILOXINGista tuttua nyrkkeilyä ja pilatesta kovatehoiseen kestävyys- ja hyppyharjoitteluun. Tällä tunnilla kohdataan omat fysiikan rajat ja ylitetään ne – ei täältä lähdetä kuin voittajana ulos. 45 min pituinen treeni koostuu kuudesta erästä, joissa nyrkkeillään, hypitään, punnerretaan ja otetaan itsestä mittaa. Välissä lyhyet erätauot. Ja matsi päättyy tyrmäysvoittoon tai pistevoitto – päätä itse!

PILOXING® on valloittanut koko maailman ja on yksi suosituimmista tunneista kaikkialla. Tunti on huippuyhdistelmä pilatesta, nyrkkeilyä ja tanssia. PILOXING®- tunti kehittää tasapainoa ja vartalon kauniita linjoja – pilateksen ansiosta. Se on tehokas intervallitreeni ja yhdellä tunnilla palaa 500-900 kcal. Helpot tanssiliikkeet tuovat hyvää fiilistä ja naisellista pehmeyttä treeniin. Tunnin rakenne on niin nerokas, että riippumatta omasta taustasta tai kunnosta saat tehot irti, hyvät pysyvät tulokset ja todellisen voittajafiiliksen!

Tunnilla käytetään välineenä 6-20kg kahvakuulia (halutessa voit ottaa oman kuulan mukaan). Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Kahvakuulatreeni muokkaa tehokkaasti koko kehoa!

Kuntosali Circuitissa vaihtuu tunnin sisältö niin liikkeissä kun treenityylistä. Joskus tehdään toistoittain lyhytt sarjaa käyttäen myös erikoistekniikoita ja toisinaan tehdään aikaa vastaan ja pidempään sarjaa. Harjoitus sopii kaikille iästä ja kunnosta riippumatta! Kuntosali Circuitissa tulet myös oppimaan treenaamaan oikein ja turvallisesti Xtremin kuntosalilaitteilla.

Pumppi+step sopii kaikille ja tunti on erinomainen vaihtoehto kuntosaliharjoittelulle. Pumppi muokkaa tehokkaasti koko kehoa. Harjoittelu tehdään levytangolla ja steplaudalla.

Fighter Training on kuntothainyrkkeilyä yhdistettynä toiminnalliseen harjoitteluun. Koulutuksessa opit Thainyrkkeilyn perustekniikat, kuten suorat lyönnit, koukut ja kyynärpäät. Potkutekniikoista tutuiksi tulevat pysäytyspotkut, kierto- ja polvipotkut. Omaksut otteluasennon ja kamppailuliikkumisen. Tiedät ja tunnet, miten pistehanskat ja potkutyynyt varmistavat harjoittelun turvallisuuden. Harjoituksen tarkoitus on löytää hauska ja tehokas tapa tyrmätä kaloreita, ei vastustajia. Fighter Training vaatii joko peruskurssin/aiempaa kokemusta kamppailulajeista. Seuraava kurssi starttaa helmikuulla 2018.

Hot Booty on nimensä veroinen, polttava ja raskas tunti joka muokkaa tehokkaasta pakaroita ja reisiä! Treeni sisältää lihaskuntoliikkeiden lisäksi sykettä nostavia osuuksia, joiden tavoitteena on lisätä räjähtävyyttä ja nopeutta.

Dancemix on zumban tyylistä hauskaa ja rentoa menoa!

Kuntonyrkkeily on tehokasta, hauskaa ja täysin turvallista harjoittelua nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita hyväksikäyttäen. Peruskunto kasvaa huomaamatta ja ylimääräiset kilot saavat kyytiä. Myös istumatyön jumittamat lihakset ovat taakse jäänyttä elämää jo muutaman viikon harjoittelun jälkeen.

Easy Bodymix on vähän rauhallisempi ja helpompi tunti kuin Bodymix. Easy Bodymix ei sisällä ollenkaan hyppyjä!

Tämä tehokas kiertoharjoittelu- tunti sisältää 20 erilaista liikettä. Jokaista liikettä tehdään 1min ajan ja siirtymät liikkeestä toiselle on 10-15s. Kun kaikki 20 liikettä on tehty niin pidetään 2-3min palautuminen ja sama harjoitus tehdään uudelleen. Harjoitus polttaa tehokkaasti rasvaa, muokkaa koko kehoa sekä parantaa kestävyyyskuntoa.